Abstract | Logotip, logo, logotype (logos= znak, jezik, govor) je vizualna prezentacija poslovnog identiteta na tržištu informacija. Znak i logotip poduzeća ili organizacije je prvo što se primijeti i najdulje pamti od sveukupne poslovne imovine. Dizajn logotipa uspostavit će originalni identitet predstavljajući Vas u svijetu informacija i simbola. Svježi, inspirativni, atraktivno dizajniran logotip donijeti će novi zamah na tržištu i uspjehu poduzeća stvarajući prepoznatljiv vizualni identitet. Logotip mora biti jednostavan , prepoznatljiv i ponovljiv.
Sam logotip može biti u crno bijeloj verziji ili u boji. Dodavanjem boja, logotip zrači jačom osobnošću. Različite boje bude različite osjećaje u nama. Osim osjećaja koje nam bude boje, različite boje prepoznajemo kroz sljedeće kategorije; zaigranost, toplina, delikatnost, senzualnost, ljuto, „cool“ i itd. Upotreba određenih boja u logotipu mogu asocirati na odabrane djelatnosti i stilove.
Sama tiskovna podloga je također važna u otisku samog logotipa. Različiti papiri svojim karakteristikama daju različite efekte. Pri odabiru papira postoje mnogi kriteriji koji se uzimaju u obzir: opip tiskanog produkta, njegov životni vijek i cijena, čitljivost vs. kvaliteta slike, tehnika tiskanja i prešanja koja se namjerava koristiti, kako će se produkt distribuirati, utjecaj okoline i zahtjevi tiskarske kuće. Svi ovi aspekti utječu na izbor papira na svoj način i prenose određenu poruku korisniku. |