Blazina, M. (2009). Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:215235
Blazina, Marko. "Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:215235
Blazina, Marko. "Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:215235
Blazina, M. (2009). 'Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:215235
Blazina M. Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2009 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:215235
M. Blazina, "Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2009. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:215235