Nižetić, V. (2016). Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:905670
Nižetić, Viktorija. "Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:905670
Nižetić, Viktorija. "Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:905670
Nižetić, V. (2016). 'Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:905670
Nižetić V. Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2016 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:905670
V. Nižetić, "Reklamna fotografija na ambalaži i njen utjecaj na odabir reklamnog proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:905670