Šišić, A. (2017). Primjena gamifikacije u mobilnim aplikacijama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:685858
Šišić, Anamarija. "Primjena gamifikacije u mobilnim aplikacijama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:685858
Šišić, Anamarija. "Primjena gamifikacije u mobilnim aplikacijama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:685858
Šišić, A. (2017). 'Primjena gamifikacije u mobilnim aplikacijama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 13 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:685858
Šišić A. Primjena gamifikacije u mobilnim aplikacijama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2017 [cited 2024 October 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:685858
A. Šišić, "Primjena gamifikacije u mobilnim aplikacijama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:685858