prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda
No public access
master's thesis
Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda

Čikara, Doris
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Cite this document

Čikara, D. (2017). Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335

Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335

Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335

Čikara, D. (2017). 'Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 07 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335

Čikara D. Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2017 [cited 2024 November 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335

D. Čikara, "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335

Please login to the repository to save this object to your list.