Čikara, D. (2017). Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335
Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335
Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335
Čikara, D. (2017). 'Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 07 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335
Čikara D. Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2017 [cited 2024 November 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335
D. Čikara, "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335