Budija, S. (2019). Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043
Budija, Sara. "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043
Budija, Sara. "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043
Budija, S. (2019). 'Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 07 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043
Budija S. Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2019 [cited 2024 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043
S. Budija, "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043