prikaz prve stranice dokumenta Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja
No public access
master's thesis
Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja

Budija, Sara
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Cite this document

Budija, S. (2019). Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Budija, Sara. "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Budija, Sara. "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Budija, S. (2019). 'Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 24 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Budija S. Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2019 [cited 2024 October 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

S. Budija, "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Please login to the repository to save this object to your list.