Škarica, M. (2020). Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o. (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:566947
Škarica, Marin. "Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:566947
Škarica, Marin. "Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:566947
Škarica, M. (2020). 'Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 05 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:566947
Škarica M. Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o. [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2020 [cited 2024 October 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:566947
M. Škarica, "Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:566947