Žličarić, M. (2022). Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:738892
Žličarić, Mihaela. "Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:738892
Žličarić, Mihaela. "Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:738892
Žličarić, M. (2022). 'Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 01 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:738892
Žličarić M. Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2022 [cited 2024 November 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:738892
M. Žličarić, "Utjecaj digitalizacije procesa promocije na reorganizaciju grafičkog poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:738892