Tadić, M. (2023). Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163280
Tadić, Marina. "Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163280
Tadić, Marina. "Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163280
Tadić, M. (2023). 'Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 26 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163280
Tadić M. Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2023 [cited 2025 January 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163280
M. Tadić, "Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163280