master's thesis
Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda

Tadić, Marina
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Cite this document

Tadić, M. (2023). Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163280

Tadić, Marina. "Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163280

Tadić, Marina. "Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163280

Tadić, M. (2023). 'Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 26 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163280

Tadić M. Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2023 [cited 2025 January 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163280

M. Tadić, "Utjecaj Ilustracije ambalaže toplog napitka na percepciju proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163280

Please login to the repository to save this object to your list.