Abstract | Grafički dizajn kao brzorastuća industrija zahtijeva inovativna rješenja, kojima će se
proizvod, tvrtka ili organizacija koju predstavlja određeni vizualni identitet istaknuti, u ovom
slučaju pomoću loga. Vizualni identitet je važan čimbenik poslovanja, zbog toga što je on
prvo što će budućem, mogućem potrošaču, korisniku, privući pažnju i zaintrigirati ga.
Također vizualni identitet, ponajviše logo/logotip daje dojam o proizvodu, tvrtci ili
organizaciji koju predstavlja. Pomoću oblika, boja, slika i tipografije pokušava predočiti
njihove glavne karakteristike po kojima se ističu od ostale konkurencije, te koje su potrebne
i bitne za proizvod ili uslugu koju pružaju.
Optičke iluzije su ljudima i dalje neshvatljive, privlače puno rasprava i pažnje, što dovodi do
toga da postoji više objašnjenja kako dolazi do njih. Povijest optičkih iluzija seže sve do
paleolitskog doba, kada su ljudi pokušavali zabilježiti kretnju na crtežu. Optičke iluzije
uvelike su utjecale na sve sfere suvremenog života, a ponajviše na umjetnost i filmsku
industriju, želja čovjeka za izradom optičkih igračaka bile su preteča današnjih animacija i
filmova.
Grafički dizajn je kreativna industrija, te je sve razvijenija, zbog toga što je glavni cilj dizajna
isticanje, nešto već viđeno nije poželjno. Tada nastupa dizajnerova kreativnost i mogućnost
šireg pogleda, u ovom slučaju mogućnost ukomponiranja optičke iluzije u logo. Optičke
iluzije već su same po sebi intrigantne, te privlače puno pogleda, zbog toga što se poigravaju
s očima i mozgom, a njihova kombinacija s logom postiže taj efekt zainteresiranosti, te
prenaša karakter, točnije u ovom slučaju kreativnost i razigranost marketinške agencije koju
predstavlja. |