Bečica, T. (2015). Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:497134
Bečica, Tina. "Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:497134
Bečica, Tina. "Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:497134
Bečica, T. (2015). 'Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:497134
Bečica T. Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2015 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:497134
T. Bečica, "Komercijalna fotografija i utjecaj boje na njenu percepciju", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:497134