prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda
No public access
master's thesis
Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda

Čikara, Doris
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Cite this document

Čikara, D. (2017). Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Čikara, D. (2017). 'Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Čikara D. Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2017 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

D. Čikara, "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Please login to the repository to save this object to your list.