prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda
No public access
master's thesis
Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda

Čikara, Doris
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Cite this document

Čikara, D. (2017). Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Čikara, D. (2017). 'Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 14 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Čikara D. Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2017 [cited 2025 March 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

D. Čikara, "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Please login to the repository to save this object to your list.