prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke
No public access
scientific master's theses
Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke

University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Cite this document

Tomerlin, R. (2009). Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke (Scientific master's theses). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627

Tomerlin, Renata. "Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke." Scientific master's theses, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627

Tomerlin, Renata. "Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke." Scientific master's theses, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627

Tomerlin, R. (2009). 'Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke', Scientific master's theses, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627

Tomerlin R. Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke [Scientific master's theses]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2009 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627

R. Tomerlin, "Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke", Scientific master's theses, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2009. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627

Please login to the repository to save this object to your list.