Tomerlin, R. (2009). Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke (Scientific master's theses). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627
Tomerlin, Renata. "Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke." Scientific master's theses, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627
Tomerlin, Renata. "Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke." Scientific master's theses, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627
Tomerlin, R. (2009). 'Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke', Scientific master's theses, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627
Tomerlin R. Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke [Scientific master's theses]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2009 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627
R. Tomerlin, "Utjecaj korporativnog identiteta na ugled društveno odgovorne tvrtke", Scientific master's theses, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2009. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:681627