Abstract | U ovom završnom radu opisan je projekt brendiranja ambalaže za alkoholna pića. To je proces
stvaranja vizualnog identiteta i komunikacijske strategije za promociju i prepoznatljivost
proizvoda. Cilj je stvoriti privlačan i prepoznatljiv izgled ambalaže koji će privući potrošače i
istovremeno odražavati vrijednosti i kvalitetu proizvoda. U sklopu tog procesa, angažirani su
grafički dizajneri, fotografi i marketinški stručnjaci kako bi se osigurala usklađenost s
ciljanom publikom i tržištem. Ambalaža alkoholnih pića mora biti prikladna za rukovanje i
olakšati uporabu, a to se postiže prilagođavanjem dimenzija pakiranja kupcima i oblikovanjem
ambalaže koja je jednostavna za otvaranje i rukovanje. Osim funkcionalnosti, estetika i
vizualni identitet ambalaže imaju važnu ulogu u privlačenju potrošača i stvaranju
prepoznatljivosti na tržištu. Brendiranje ambalaže nije specifično samo za određeno alkoholno
piće, već se primjenjuje na različite vrste pića, uključujući i gin. Gin je jedno od najstarijih i
najčešće konzumiranih alkoholnih pića na svijetu, a brendiranje ambalaže igra ključnu ulogu u
diferencijaciji i prepoznatljivosti među velikim brojem proizvođačkih marki. U radu se koriste
metode opažanja, usporedbe, analize i ankete. Bitnost brendova ili robnih marki je nešto s čim
su potrošaći vrlo upoznati, mogučnost raspoznavanja i pamčenja određenih vrsta proizvoda i
brendova je jedna od večih vrijednosti pojedinih kompanija i firmi. Mogučnost određivanja
kvalitete i vrijednosti proizvoda kombinacijom pamčenja promotivnih poteza, informacija
,reklama i samim korištenjem istih proizvoda istog brenda, postiže lojalnost ili odanost
potrošaća prema brendu ili kompaniji. Ovaj rad će se baviti brendiranjem, dizajnom,
komunikacijom i teorijom utjecaja brenda i dizajn na potrošaća. No također ovaj rad će
objasniti potrebu za ambalažom, za što se koristi i koje sve vrste postoje, koji je utjecaj
ambalaže na sam proizvod i na proizvode slične njim, kako utjeće na ljudsku psihu i ljudske
potrebe. Ekperimentalni dio rada je dizajniranje reklamnih letaka, internet reklama i dizajnom
samog proizvoda, filozofiju kojom je postignut dizajn i odabir ambalaže i određenih koraka
koji su odredili ugled i vrstu proizvoda. |