@mastersthesis{grf:3997, author = {{Mamula, Dunja}}, title = {{Analiza sinergijskih učinaka online i offline marketinških aktivnosti}}, } @mastersthesis{grf:3999, author = {{Šapina, Marko}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije i chatbota u obrazovanju}}, } @mastersthesis{grf:3996, author = {{Drenjančević, Megi}}, title = {{Razvoj, konfiguracija i primjena ChatGPT-a}}, } @mastersthesis{grf:3998, author = {{Mišković, Marsela}}, title = {{Uloga UX/UI dizajna u razvoju web stranica}}, } @mastersthesis{grf:3876, author = {{Košuljandić, Lorena}}, title = {{Komparativna analiza marketinga na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{grf:196, author = {{Krok, Karlo}}, title = {{Hoće li roboti zamijeniti ljude}}, } @mastersthesis{grf:3325, author = {{Mandurić, Iva}}, title = {{Analiza neravnomjerne pokrivenost boje na otiscima dobivenim bakrotiskom na ekološki prihvatljivijim tiskovnim podlogama}}, } @mastersthesis{grf:53, author = {{Crnjac, Iris}}, title = {{Digitalno samoizdavaštvo}}, } @mastersthesis{grf:3757, author = {{Puhanić, Kristina}}, title = {{Poboljšanje korisničkog iskustva uspostavom ANN predikcije i NLP chatbota}}, } @mastersthesis{grf:36, author = {{Vidović, Karlo}}, title = {{Analiza upotrebe društvenih mreža kao komunikacijskog medija}}, } @mastersthesis{grf:38, author = {{Ivanković, Iva}}, title = {{Komparativna analiza marketinških aktivnosti na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{grf:39, author = {{Butula, Marko}}, title = {{Povijesni razvoj programa Adobe Photoshop}}, } @mastersthesis{grf:37, author = {{Pupić-Bakrač, Lucija}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketingu}}, } @mastersthesis{grf:48, author = {{Sobota, Teo}}, title = {{Komparativna analiza Adobe Photoshopa i alternativnih besplatnih programa}}, } @mastersthesis{grf:47, author = {{Štajcar, Lukrecija}}, title = {{Od ideje do realizacije ambalaže}}, } @mastersthesis{grf:51, author = {{Kozarac, Sara}}, title = {{Razvoj ambalaže za ekskluzivne proizvode}}, } @mastersthesis{grf:52, author = {{Hrkač, Ena}}, title = {{Razvoj marketinške kampanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{grf:54, author = {{Arseta, Ivan}}, title = {{Umjetna inteligencija u SEO optimizaciji web stranica}}, } @mastersthesis{grf:50, author = {{Rinčić, Jere}}, title = {{Usporedba analogne i digitalne tehnologije snimanja zvuka}}, } @mastersthesis{grf:46, author = {{Tolja, Marijeta}}, title = {{Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže}}, } @mastersthesis{grf:49, author = {{Ristić, Tea}}, title = {{Vizualni identitet ambalaže prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{grf:115, author = {{Šaban, Mia}}, title = {{Boja ambalaže i njezino zadržavanje u memoriji potrošača}}, } @mastersthesis{grf:116, author = {{Pažin, Tena}}, title = {{Razvoj vizualnog identiteta novonastalog poduzeća}}, } @mastersthesis{grf:120, author = {{Penava, Neda}}, title = {{Elektroničke knjige sa namjenom za čitanje u web preglednicima}}, } @mastersthesis{grf:132, author = {{Talić, Kristina}}, title = {{Izrada interaktivnog kalendara pomoću web tehnologija}}, } @mastersthesis{grf:141, author = {{Lazić, Patrik}}, title = {{Dizajn vizualnog identiteta kompanije za razvoj računalnih igara}}, } @mastersthesis{grf:176, author = {{Glavaš, Katarina}}, title = {{Digitalni marketinh na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{grf:175, author = {{Marić, Anamarija}}, title = {{Utjecaj ambalaže na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{grf:118, author = {{Kliman, Lucija}}, title = {{Proces dizajna vizualnog identiteta ambalaže za proizvode od industrijske konoplje}}, } @mastersthesis{grf:117, author = {{Kupres, Petra}}, title = {{Utjecaj percepcije atraktivnosti ekološki prihvatljive ambalaže na odluku o kupnji proizvoda}}, } @mastersthesis{grf:135, author = {{Hodak, Luka}}, title = {{Psihologija boje u marketingu i brendiranju}}, } @mastersthesis{grf:142, author = {{Asić, Đina}}, title = {{Izrada web stranice za e-knjižnicu Grafičkog fakulteta}}, } @mastersthesis{grf:174, author = {{Slišković, Lucija}}, title = {{Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu}}, } @mastersthesis{grf:173, author = {{Šimunivoć, Marta}}, title = {{Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda}}, } @mastersthesis{grf:181, author = {{Čerić, Josip Amadeus}}, title = {{Stvaranje filtera i efekata pomoću procesiranja slike na razini piksela}}, } @mastersthesis{grf:3262, author = {{Puljiz, Anamarija}}, title = {{Analiza i usporedba računalni programa za vektorsku grafiku}}, } @mastersthesis{grf:3253, author = {{Babić, Lovorka}}, title = {{Stop-animacija u eksperimentalnom filmu}}, } @mastersthesis{grf:220, author = {{Bevanda, Borna}}, title = {{Snimanje video materijala tehnikom jednog kadra}}, } @mastersthesis{grf:3264, author = {{Knežević, Ana}}, title = {{Dizajn individualizirane vrijednosnice i aplikacije za provjeru njezinih sigurnosnih elemenata u proširenoj stvarnosti}}, } @mastersthesis{grf:3261, author = {{Bogović, Tomislav}}, title = {{Tipografska rješenja s primjenom Infraredesign tehnologije}}, } @mastersthesis{grf:252, author = {{Gucić, Karlo}}, title = {{Efekt simultanog kontrasta na izabranim grafičkim uzorcima}}, } @mastersthesis{grf:250, author = {{Sabol, Sven}}, title = {{Utjecaj boje ambalaže na prodaju proizvoda}}, } @mastersthesis{grf:251, author = {{Prpić, Dino}}, title = {{Utjecaj boje na navike potrošača}}, } @mastersthesis{grf:253, author = {{Puhanić, Kristina}}, title = {{Utjecaj umjetne inteligencije na unaprjeđenje ERP sustava u grafičkim poduzećima}}, } @mastersthesis{grf:275, author = {{Huseni, Filip}}, title = {{Mobilni ERP sustavi u funkciji optimizacije proizvodnog procesa u grafičkoj industriji}}, } @mastersthesis{grf:319, author = {{Brozinčević, Matija}}, title = {{Izrada logotipa i ilustracije pčelarskih proizvoda}}, } @mastersthesis{grf:339, author = {{Šitum, Dominik}}, title = {{Kreiranje specijelnih efekata u video produkciji}}, } @mastersthesis{grf:3192, author = {{Kutle, Klara}}, title = {{Uloga tipografije u grafičkom oblikovanju logotipa za park prirode}}, } @phdthesis{grf:3610, author = {{Bratić, Diana}}, title = {{Optimizacija procesa tiska na načelima Six Sigma}}, }