Zlatar, S. (2011). Utjecaj Bezold-Brucke efekta na percepciju kvalitete u grafičkoj industriji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:370203
Zlatar, Sanja. "Utjecaj Bezold-Brucke efekta na percepciju kvalitete u grafičkoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:370203
Zlatar, Sanja. "Utjecaj Bezold-Brucke efekta na percepciju kvalitete u grafičkoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:370203
Zlatar, S. (2011). 'Utjecaj Bezold-Brucke efekta na percepciju kvalitete u grafičkoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:370203
Zlatar S. Utjecaj Bezold-Brucke efekta na percepciju kvalitete u grafičkoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2011 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:370203
S. Zlatar, "Utjecaj Bezold-Brucke efekta na percepciju kvalitete u grafičkoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:370203