Golubić, A. (2011). Utjecaj Hermanove iluzije na percepciju kvalitete grafičke komunikacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:232152
Golubić, Ankica. "Utjecaj Hermanove iluzije na percepciju kvalitete grafičke komunikacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:232152
Golubić, Ankica. "Utjecaj Hermanove iluzije na percepciju kvalitete grafičke komunikacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:232152
Golubić, A. (2011). 'Utjecaj Hermanove iluzije na percepciju kvalitete grafičke komunikacije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:232152
Golubić A. Utjecaj Hermanove iluzije na percepciju kvalitete grafičke komunikacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2011 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:232152
A. Golubić, "Utjecaj Hermanove iluzije na percepciju kvalitete grafičke komunikacije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:232152