Arbulić, R. (2000). Marketing i elektronička trgovina (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:942444
Arbulić, Rafaela. "Marketing i elektronička trgovina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2000. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:942444
Arbulić, Rafaela. "Marketing i elektronička trgovina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2000. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:942444
Arbulić, R. (2000). 'Marketing i elektronička trgovina', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:942444
Arbulić R. Marketing i elektronička trgovina [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2000 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:942444
R. Arbulić, "Marketing i elektronička trgovina", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2000. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:942444