Jelavić Francinović, S. (2009). Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:504896
Jelavić Francinović, Sanja. "Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:504896
Jelavić Francinović, Sanja. "Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:504896
Jelavić Francinović, S. (2009). 'Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:504896
Jelavić Francinović S. Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2009 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:504896
S. Jelavić Francinović, "Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:504896