Soče, J. (2009). Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:289396
Soče, Josip. "Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:289396
Soče, Josip. "Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:289396
Soče, J. (2009). 'Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 03.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:289396
Soče J. Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2009 [pristupljeno 03.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:289396
J. Soče, "Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:289396