prikaz prve stranice dokumenta Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta
Rad nije dostupan
diplomski rad
Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta

Soče, Josip
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Soče, J. (2009). Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:289396

Soče, Josip. "Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:289396

Soče, Josip. "Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:289396

Soče, J. (2009). 'Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 20.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:289396

Soče J. Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2009 [pristupljeno 20.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:289396

J. Soče, "Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:289396

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.