Lijić, A. (2009). Uspješan redizajn i rebranding robne marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:401944
Lijić, Aljoša. "Uspješan redizajn i rebranding robne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:401944
Lijić, Aljoša. "Uspješan redizajn i rebranding robne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:401944
Lijić, A. (2009). 'Uspješan redizajn i rebranding robne marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 25.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:401944
Lijić A. Uspješan redizajn i rebranding robne marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2009 [pristupljeno 25.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:401944
A. Lijić, "Uspješan redizajn i rebranding robne marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:401944