Hodžić, L. (2008). Dizajn vodećih robnih marki (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:037759
Hodžić, Lamija. "Dizajn vodećih robnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:037759
Hodžić, Lamija. "Dizajn vodećih robnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:037759
Hodžić, L. (2008). 'Dizajn vodećih robnih marki', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:037759
Hodžić L. Dizajn vodećih robnih marki [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2008 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:037759
L. Hodžić, "Dizajn vodećih robnih marki", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2008. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:037759