Mandić, V. (2012). Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:999415
Mandić, Vjeko. "Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:999415
Mandić, Vjeko. "Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:999415
Mandić, V. (2012). 'Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:999415
Mandić V. Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2012 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:999415
V. Mandić, "Percepcija provokativnih poruka u dizajnu reklama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:999415