Tomić, M. (2014). Odnos modne i reklamne fotografije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:702295
Tomić, Martina. "Odnos modne i reklamne fotografije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:702295
Tomić, Martina. "Odnos modne i reklamne fotografije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:702295
Tomić, M. (2014). 'Odnos modne i reklamne fotografije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:702295
Tomić M. Odnos modne i reklamne fotografije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2014 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:702295
M. Tomić, "Odnos modne i reklamne fotografije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:702295