Torbarina, N. (2013). Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:382846
Torbarina, Nataša. "Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:382846
Torbarina, Nataša. "Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:382846
Torbarina, N. (2013). 'Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:382846
Torbarina N. Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2013 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:382846
N. Torbarina, "Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:382846