Mance, I. (2013). Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186023
Mance, Iva. "Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186023
Mance, Iva. "Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186023
Mance, I. (2013). 'Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 14.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186023
Mance I. Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2013 [pristupljeno 14.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186023
I. Mance, "Primjena vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186023