Dijaković, K. (2012). Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088118
Dijaković, Katarina. "Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088118
Dijaković, Katarina. "Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088118
Dijaković, K. (2012). 'Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088118
Dijaković K. Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2012 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088118
K. Dijaković, "Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088118