Rupčić, T. (2019). Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje : McDonald's (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:786961
Rupčić, Tomislav. "Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje : McDonald's." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:786961
Rupčić, Tomislav. "Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje : McDonald's." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:786961
Rupčić, T. (2019). 'Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje : McDonald's', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:786961
Rupčić T. Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje : McDonald's [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:786961
T. Rupčić, "Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje : McDonald's", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:786961