Šokac, T. (2016). Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:097324
Šokac, Tea. "Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:097324
Šokac, Tea. "Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:097324
Šokac, T. (2016). 'Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:097324
Šokac T. Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2016 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:097324
T. Šokac, "Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:097324