Grgić, M. (2018). Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:105185
Grgić, Mirna. "Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:105185
Grgić, Mirna. "Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:105185
Grgić, M. (2018). 'Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:105185
Grgić M. Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2018 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:105185
M. Grgić, "Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:105185