Ocjenski radovi Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Error message
Notice: Undefined offset: 0 in CitationManager->create_citation_IEEE() (line 2056 of /data/www/drupal/sites/all/modules/dabar/dabar_modules/dabar_core/includes/dabar_render/CitationManager.class.inc).
Mustapić, M. (2006). Elementi marketinškog miksa na primjeru poduzeća `Rotoplast` (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:438175
Mustapić, Mirela. "Elementi marketinškog miksa na primjeru poduzeća `Rotoplast`." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2006. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:438175
Mustapić, Mirela. "Elementi marketinškog miksa na primjeru poduzeća `Rotoplast`." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2006. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:438175
Mustapić, M. (2006). 'Elementi marketinškog miksa na primjeru poduzeća `Rotoplast`', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 11.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:438175
Mustapić M. Elementi marketinškog miksa na primjeru poduzeća `Rotoplast` [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2006 [pristupljeno 11.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:438175
M. Mustapić, "Elementi marketinškog miksa na primjeru poduzeća `Rotoplast`", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2006. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:438175