Antonić, M. (2021). Obrada, uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891025
Antonić, Mateo. "Obrada, uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891025
Antonić, Mateo. "Obrada, uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891025
Antonić, M. (2021). 'Obrada, uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891025
Antonić M. Obrada, uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891025
M. Antonić, "Obrada, uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891025