Gudelj, I. (2018). Primjena 3D projekcijskog mapiranja u marketinške svrhe (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:571012
Gudelj, Ivona. "Primjena 3D projekcijskog mapiranja u marketinške svrhe." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:571012
Gudelj, Ivona. "Primjena 3D projekcijskog mapiranja u marketinške svrhe." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:571012
Gudelj, I. (2018). 'Primjena 3D projekcijskog mapiranja u marketinške svrhe', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:571012
Gudelj I. Primjena 3D projekcijskog mapiranja u marketinške svrhe [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2018 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:571012
I. Gudelj, "Primjena 3D projekcijskog mapiranja u marketinške svrhe", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:571012