Drašković, A. M. (2022). Implementacija gamifikacije kroz mobilnu aplikaciju u svrhu poticanja motivacije i angažmana studenata za usavršavanje u grafičkim programima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:557556
Drašković, Ana Marija. "Implementacija gamifikacije kroz mobilnu aplikaciju u svrhu poticanja motivacije i angažmana studenata za usavršavanje u grafičkim programima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:557556
Drašković, Ana Marija. "Implementacija gamifikacije kroz mobilnu aplikaciju u svrhu poticanja motivacije i angažmana studenata za usavršavanje u grafičkim programima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:557556
Drašković, A. M. (2022). 'Implementacija gamifikacije kroz mobilnu aplikaciju u svrhu poticanja motivacije i angažmana studenata za usavršavanje u grafičkim programima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:557556
Drašković AM. Implementacija gamifikacije kroz mobilnu aplikaciju u svrhu poticanja motivacije i angažmana studenata za usavršavanje u grafičkim programima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2022 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:557556
A. M. Drašković, "Implementacija gamifikacije kroz mobilnu aplikaciju u svrhu poticanja motivacije i angažmana studenata za usavršavanje u grafičkim programima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:557556