prikaz prve stranice dokumenta Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj
Rad nije dostupan
diplomski rad
Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj

Hrkać, Anđela
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Hrkać, A. (2023). Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167

Hrkać, Anđela. "Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167

Hrkać, Anđela. "Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167

Hrkać, A. (2023). 'Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167

Hrkać A. Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2023 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167

A. Hrkać, "Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.