završni rad
Analiza sinergijskih učinaka online i offline marketinških aktivnosti

Mamula, Dunja
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Mamula, D. (2023). Analiza sinergijskih učinaka online i offline marketinških aktivnosti (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163897

Mamula, Dunja. "Analiza sinergijskih učinaka online i offline marketinških aktivnosti." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163897

Mamula, Dunja. "Analiza sinergijskih učinaka online i offline marketinških aktivnosti." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163897

Mamula, D. (2023). 'Analiza sinergijskih učinaka online i offline marketinških aktivnosti', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163897

Mamula D. Analiza sinergijskih učinaka online i offline marketinških aktivnosti [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2023 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163897

D. Mamula, "Analiza sinergijskih učinaka online i offline marketinških aktivnosti", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:163897

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.