Tolja, M. (2022). Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:077596
Tolja, Marijeta. "Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:077596
Tolja, Marijeta. "Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:077596
Tolja, M. (2022). 'Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 03.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:077596
Tolja M. Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2022 [pristupljeno 03.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:077596
M. Tolja, "Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:077596