prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže

Tolja, Marijeta
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Tolja, M. (2022). Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:077596

Tolja, Marijeta. "Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:077596

Tolja, Marijeta. "Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:077596

Tolja, M. (2022). 'Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 22.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:077596

Tolja M. Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2022 [pristupljeno 22.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:077596

M. Tolja, "Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ekološki prihvatljive ambalaže", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:077596

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.