Hrkač, E. (2022). Razvoj marketinške kampanje na društvenim mrežama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:522652
Hrkač, Ena. "Razvoj marketinške kampanje na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:522652
Hrkač, Ena. "Razvoj marketinške kampanje na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:522652
Hrkač, E. (2022). 'Razvoj marketinške kampanje na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:522652
Hrkač E. Razvoj marketinške kampanje na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:522652
E. Hrkač, "Razvoj marketinške kampanje na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:522652