Kraljević, D. (2016). Uloga promotivnih aktivnosti u oblikovanju prodajne ambalaže (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:985113
Kraljević, Domagoj. "Uloga promotivnih aktivnosti u oblikovanju prodajne ambalaže." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:985113
Kraljević, Domagoj. "Uloga promotivnih aktivnosti u oblikovanju prodajne ambalaže." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:985113
Kraljević, D. (2016). 'Uloga promotivnih aktivnosti u oblikovanju prodajne ambalaže', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:985113
Kraljević D. Uloga promotivnih aktivnosti u oblikovanju prodajne ambalaže [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2016 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:985113
D. Kraljević, "Uloga promotivnih aktivnosti u oblikovanju prodajne ambalaže", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:985113