Košir, M. (2013). Emocionalni branding (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:304551
Košir, Mirna. "Emocionalni branding." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:304551
Košir, Mirna. "Emocionalni branding." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:304551
Košir, M. (2013). 'Emocionalni branding', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 14.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:304551
Košir M. Emocionalni branding [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2013 [pristupljeno 14.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:304551
M. Košir, "Emocionalni branding", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:304551