Lokas, V. (2010). Vizualni identitet tvrtke Marta-Prom d.o.o (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:767906
Lokas, Vanja. "Vizualni identitet tvrtke Marta-Prom d.o.o." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:767906
Lokas, Vanja. "Vizualni identitet tvrtke Marta-Prom d.o.o." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:767906
Lokas, V. (2010). 'Vizualni identitet tvrtke Marta-Prom d.o.o', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:767906
Lokas V. Vizualni identitet tvrtke Marta-Prom d.o.o [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2010 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:767906
V. Lokas, "Vizualni identitet tvrtke Marta-Prom d.o.o", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:767906