prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj boja na potrošače u marketingu
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj boja na potrošače u marketingu

Šantek, Ines
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Šantek, I. (2021). Utjecaj boja na potrošače u marketingu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:392915

Šantek, Ines. "Utjecaj boja na potrošače u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:392915

Šantek, Ines. "Utjecaj boja na potrošače u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:392915

Šantek, I. (2021). 'Utjecaj boja na potrošače u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:392915

Šantek I. Utjecaj boja na potrošače u marketingu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:392915

I. Šantek, "Utjecaj boja na potrošače u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:392915

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.