Grubišin, B. (2007). Vizualne karakteristike logotipa u kozmetičkoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:632201
Grubišin, Bojana. "Vizualne karakteristike logotipa u kozmetičkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2007. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:632201
Grubišin, Bojana. "Vizualne karakteristike logotipa u kozmetičkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2007. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:632201
Grubišin, B. (2007). 'Vizualne karakteristike logotipa u kozmetičkoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:632201
Grubišin B. Vizualne karakteristike logotipa u kozmetičkoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2007 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:632201
B. Grubišin, "Vizualne karakteristike logotipa u kozmetičkoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2007. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:632201