Pendo, M. (2007). Stvaranje branda kroz medije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:414696
Pendo, Marijana. "Stvaranje branda kroz medije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2007. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:414696
Pendo, Marijana. "Stvaranje branda kroz medije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2007. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:414696
Pendo, M. (2007). 'Stvaranje branda kroz medije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 15.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:414696
Pendo M. Stvaranje branda kroz medije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2007 [pristupljeno 15.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:414696
M. Pendo, "Stvaranje branda kroz medije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2007. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:414696