Prager, L. (2014). Uloga pokretne grafike u prezentaciji identiteta tvrtke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:206917
Prager, Lana. "Uloga pokretne grafike u prezentaciji identiteta tvrtke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:206917
Prager, Lana. "Uloga pokretne grafike u prezentaciji identiteta tvrtke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:206917
Prager, L. (2014). 'Uloga pokretne grafike u prezentaciji identiteta tvrtke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:206917
Prager L. Uloga pokretne grafike u prezentaciji identiteta tvrtke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2014 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:206917
L. Prager, "Uloga pokretne grafike u prezentaciji identiteta tvrtke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:206917