Sršen, J. (2016). Uloga boja u brandiranju proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:020421
Sršen, Josipa. "Uloga boja u brandiranju proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:020421
Sršen, Josipa. "Uloga boja u brandiranju proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:020421
Sršen, J. (2016). 'Uloga boja u brandiranju proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:020421
Sršen J. Uloga boja u brandiranju proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2016 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:020421
J. Sršen, "Uloga boja u brandiranju proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:020421