Brnadić Zoranić, L. (2022). Razlika utjecaja tradicionalnog i digitalnog oglašavanja na potrošače (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:943420
Brnadić Zoranić, Lucija. "Razlika utjecaja tradicionalnog i digitalnog oglašavanja na potrošače." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:943420
Brnadić Zoranić, Lucija. "Razlika utjecaja tradicionalnog i digitalnog oglašavanja na potrošače." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:943420
Brnadić Zoranić, L. (2022). 'Razlika utjecaja tradicionalnog i digitalnog oglašavanja na potrošače', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:943420
Brnadić Zoranić L. Razlika utjecaja tradicionalnog i digitalnog oglašavanja na potrošače [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2022 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:943420
L. Brnadić Zoranić, "Razlika utjecaja tradicionalnog i digitalnog oglašavanja na potrošače", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:943420