Grbeša, Ž. (2018). Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:537598
Grbeša, Željka. "Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:537598
Grbeša, Željka. "Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:537598
Grbeša, Ž. (2018). 'Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:537598
Grbeša Ž. Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2018 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:537598
Ž. Grbeša, "Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:537598