Moharić, M. (2018). Fotomanipulacija kao alat medijskih kampanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:314654
Moharić, Matija. "Fotomanipulacija kao alat medijskih kampanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:314654
Moharić, Matija. "Fotomanipulacija kao alat medijskih kampanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:314654
Moharić, M. (2018). 'Fotomanipulacija kao alat medijskih kampanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:314654
Moharić M. Fotomanipulacija kao alat medijskih kampanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2018 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:314654
M. Moharić, "Fotomanipulacija kao alat medijskih kampanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:314654