Lasić, E. (2023). Dizajn ambalaže kao najvažniji psihološki prediktor u prodaji proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:505304
Lasić, Ena. "Dizajn ambalaže kao najvažniji psihološki prediktor u prodaji proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:505304
Lasić, Ena. "Dizajn ambalaže kao najvažniji psihološki prediktor u prodaji proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:505304
Lasić, E. (2023). 'Dizajn ambalaže kao najvažniji psihološki prediktor u prodaji proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:505304
Lasić E. Dizajn ambalaže kao najvažniji psihološki prediktor u prodaji proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2023 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:505304
E. Lasić, "Dizajn ambalaže kao najvažniji psihološki prediktor u prodaji proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:505304